Personlig og lokal betjening – også online
Vi er bedemænd med stort B. Vi er hjælpere, som gennem overblik og gennemskuelighed guider gennem en svær tid og hjælper med praktiske ting. Vi prøver også at være gode bedemænd med stort F — for forretning — så kunderne oplever en fair pris, og vi kan gøre en levevej ud af det. Vi brænder for vores arbejde og for at mærke den store forskel, vi gør.
Få hjælp til begravelsen
Vi kan sagtens forstå, hvorfor det ofte kaldes en ’begravelsesforretning’, da der er en stor industri omkring dødsfald i Danmark. Vi ser det derfor som vores fornemste opgave at guide dig sikkert gennem begravelsesjunglen med dens mange udbydere og talrige ydelse.
Sorgen er altid familiens egen, og vi tænker os godt om, før vi bruger ordet ‘kondolere’. Men vi kan være sammen med familien og de pårørende og snakke tingene igennem — også selvom begge sider af bordet kan blive berørte, når gamle minder og oplevelser kommer frem.
Vi er professionelle, men forsøger også at sætte os ind i situationen — først og fremmest for at sikre os, at afdødes ønsker respekteres jf. de muligheder familien har for at opfylde dem.
Vores arbejdsmentalitet er, at vi står til rådighed 24/7, og så til gengæld holder ferie, når vi gør det. Vi sørger for, at vi kan løse hinandens opgaver, selvom vi har hver vores spidskompetencer.
Har du spørgsmål?
Kontakt os på:
Mobil: 2542 2424
Fastnet: 98 14 24 40
Vores mission
Vores mission er at skabe overblik og gennemskuelighed, når der sker et dødsfald i en familie. Vi vil være hurtigt fremme for at hjælpe med det praktiske og tage den nødvendige tid før, under og efter højtideligheden, så alle kommer så godt som muligt på plads efter dødsfaldet.
Sorgprocessen er individuel, men der er alligevel ting, som går igen og er velbeskrevet, hvorfor man kan få hjælp i kraft af, at andre har stået i lignende situationer. Vores opgave er at arrangere, koordinere og følge op på det praktiske og at rumme og hjælpe de efterladte i en svær situation.
Vores vision
At blive den bedemand, som flest vælger, når de ønsker god service, nærhed og indlevelse i den svære situation, de står i som pårørende. Ved at være tilstede både online og på landjorden, ønsker vi at kombinere det bedste fra den virtuelle verden med grundigt, lokalt kendskab.
Som kunde
Hos Begravelsesforretningen Per Ryevad bliver du hørt, set og mødt. Vi bruger den tid, der skal til for at finde ud af, hvad netop din familie har brug for, når dødsfaldet er sket. Sammen skaber vi et overblik over, hvad der skal ske, og vi står til rådighed 24/7 for jer, indtil I er klar til at slippe os.
Opstår der spørgsmål eller problematikker efter højtideligheden, står vi til rådighed med råd og vejledning med grund i vores mange erfaringer.
Vores værdier
Vi kan li’ mennesker. Vi er tilstede i mødet med de pårørende og kan rumme de store følelser, der er på spil. Vi går ikke så meget op i formen, men prøver at se bagved, samtidig med, at vi respekterer det private. Afdøde behandles med den største respekt og værdighed. Afdødes ønsker for begravelsen eller bisættelsen efterkommes så vidt muligt. Det er vigtigt for os, at vores kunder er tilfredse og hurtigt får overblik, især omkring økonomien.
Deraf kommer vores kerneværdier over for vores kunder:
- Åbenhed og ærlighed
- Gennemsigtighed
- Værdighed
Per Ryevad
“Familien inviterer os indenfor i en meget sårbar situation. Det giver os et ansvar for at skabe ro og overblik og sørge for, at vi er tilgængelige før, under og efter højtideligheden. Vi bruger vores mange erfaringer og sætter en ære i at være uddannede indenfor faget. Vi samarbejder med alle lokale kræfter for at sikre en vellykket afsked.”